om *han*

Jag saknar dej verkligen, alla minnen me dej..hör jag ditt namn svider de till i mitt hjärta. Varför vart de såhär? Snälla kom tillbaka till mej..jag minns hur du tog hand om mej, allt du sa till mej fick mej att känna mej speciell, som om jag betyde nått, som om jag verkligen va betydelsefull..men nu är allt över...tårarna bara strömmar ner för kinderna, jag klarar inte mer, jag saknar dej så jävla mke, vill bara att du ska förstå..jag ville inte att de skulle hända. Jag behöver dej mer än du nånson kommer förstå. Jag minns första gången jag träffa dej, vill inte tänka tillbaka men jag kan inte låta bli, ditt leende, dina ögon...blicken du gav mej fick mej att förstå att jag faktiskt är speciell. Kan du bara förstå...jag lever inte utan dej, de är svårt för mej att andas utan dej. Du torkade mina tårar när allt va som värst, du va den som visade mej äkta vänskap, den jag kunde berätta allt för. Snälla älskade vän...kom tillbaka...du vet inte hur mycke du gör mej illa när du inte finns hos mej längre...

du är mitt liv.

Kommentarer
Postat av: virre<3

vem ;)<3

2010-08-12 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0