My smile was taken long ago.

De vart ingen inlägg igårkväll, internet ville tydligen inte igång så då blire att skriva nudå. Igår va jag me JosefinB, JosefinS, Frida och Sandra. Vi såg film och skratta mke. Filmen vi såg hette "Kick-Ass", JosefinB ville verkligen se den, men JosefinS ville se "Drag Me To Hell", men i slutändan fick JosefinB som hon ville, den ägde i vilket fall. Sen skulle Frida hem, mitt i filmen så de sög ju, efter filmen for jag, JosefinB och JosefinS hem, de sluta me att jag sovde hos josefinB. Vi for hem te mej först för att hämta datorn och nått att sova i, men internet på min dator ville ju int funka så jag lämna den hemma, sen när vi kom te Josefin så gjorde vi popcorn och dricka, kände mej ganska tjock men jag kan int sluta äta popcorn när jag väl ha börjat äta, fast de e inte bara så me mej skulle jag tro(a) Vi såg sex and the city2 när vi skulle lägga oss. Den va superbra! Sen somna Josefin, kankse kring 3 nån gång, sen slog datorn igång viloläge, så jag starta om den igen och såg färdigt filmen. Sen vart de knäpptyst i rummet och de va jättemörk, så jag börja ttänka tebaks i tiden på vad som hände då, ville prata me nån om de så jag smsa Jocke. Tur att han va vaken, tack vännen. Men de sluta me att jag somna kring halv 6 nån gång, sen skulle vi upp 10 så de vart inte många timmar sömn, Josefin skulle få främmande så hon blev tvungen att vakna då, så jag for typ när jag vakna, hehe(a) är astrött, men kan inte sova för ikv blire att fara te Sandras stuga me Emelie, vi ska sova där, kommer bli jättekul:)! Vi 3 e som "de spårade gänget" eller hur man nu ska säga.
Sen på Torsdag blire att fara te Linneagumman, shit va längesen de va, saknarej verkligen, alla minnen(a)
haha jag älskarej LinneaLernstadt!
Men nu ska jag dra, pussen;*



Emelie och Sandra, mina rosetter:]


Kommentarer
Postat av: josse b

sorry att jag var så osocial och väckkte dej så tidigt:]<33

2010-08-04 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0