jag vill somna om igen. Och aldrig vakna upp ur min dröm, där jag är lycklig.

Ska snart gå och sussa, måste orka upp och städa mitt rum, sen durcha och dubbelkolla att allt är packat, far kring halv 6 på eftermiddagen tror jag, om ni int vet vars jag ska så e de göteborg som gäller:D fast jag ha nämnt de i ty pvarenda inlägg så ni borde veta(a) Kommer inte kunna blogga då jag är där så de blir en lite bloggpaus nu i 5 te 6 dagar, men de dör ni ju int av, man kan nå mej på telefonen om man vill mej nått, bara höra hur jag har de osv, eller bara prata. Ni är verkligen asgulliga om ni ville smsa me mej på tåget, och vem vill inte va asgullig:]? Precis, alla vill de, så smsa me mej ni som kan, ring gärna också, älskar att va social, men om ja int svara så e ja trött så antagligen sover jag:] Men ska sova nu, puss sötnowsar;*


Grattis på 16 års dagen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0