Jag vet sanningen nu.

Haft fullt upp dom senaste dagarna så förlåt för dålig uppdatering, i förrgår va jag, emelie och melinda i sandras stuga, vi skulle sova där, men sen mitt i natten fick vi veta att en av våra kompisar mådde asdåligt så vi började vandringen hem te han. Men efter ett tag kom mamma och hämtade oss. Men sen när han kom verkade de som om han mådde bra, så vi pratade int om de för att göra han ledsen igen, utan vi spåra asmke, höll på dö så kul vi hade! :] Men sen vid 6 nån gång for han hem så då gjorde vi också de. När vi kom hem så gick vi direkt och la oss, va astrött. Vaknade kring 2 och fick panik, skulle vara me Josefin den dagen så klev upp direkt och emelie drog direkt, jag bortade tänderna och ringde Josefin, sen smsa jag jocke, han skulle vara me oss men josse och jag skulle ha loppis nån stans så de gick int då. Men när vi kom hem va vi me Jocke och Adam, de va askul, vi skratta åt allt och inget, inte så olika mejj men, vi for vi hem te mej och hämta min brorsas högtalare, sen drog vi te jocke och såg film, först såg vi nån film där dom snacka franska, minns int va den hette, sen såg vi nån annan film, minns int va den hette heller, efter de såg jocke och josefin alladin(a) medans jag satt på golvet och frös, va askallt sen va jagtrött så. Men iaf, idag ska ja va me josefin te middagen sen blire hamn skulle jag tro. Btw, bara 3 dagar kvar innan jag drar te göteborg! Vill dra redan nu:] Faktist så ska jag dra nu, ska vara social me josefin, så vi höres, puss;*



Jag saknar dej verkligen...jag älskar dej syster.

Kommentarer
Postat av: Max

sv; hhe aa

2010-08-11 @ 12:52:52
URL: http://themaxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0