Its called happiness.

Igår va jag och emelie med sandra ett tag, hon hade cyklat från falmark te bure, vi for upp te tallbacka där de va fotbollsmatch, då såg jag fia och vart jätteglad, har saknat hon hur mke som helst, hon vart verkligen glad när hon såg att ja va där:] älskar dej syster! Sen efter de va vi me malin, vo va hemma hos mej ett tag, lite då och då, vi cyklade omkring och sånt, sen såg jag jocke, ville träffa han men han cykla ba förbi mej...vart faktiskt ledsen men han såg mej nog int, han skulle int dissa mej, de vet jag. Men iaf, sen på kvällen cyklade vi te hamn, eller te örviken, skulle möta sanna och va me henne också, vi va hemma hos mej mest då, sen explodera emelies cykel;o hon fick punka sen small de bara(a) Sen skratta jäg åt en ballong, (jag va övertrött) och då skratta a´dom åt mejj, de va typ smågenerande;$ men sen kring tolv så for dom hem och emelie somna assnabbt så jag låg vaken själv jättelänge, va inge kul:(
Och idag vakna vi av att min pappa kom in i mitt rum och sa att emelies pappa skulle hämta henne, han kom på typ 10 min efter de, så nu sitter jag här och skriver.
Ikv ska jag och emelie te sandras stuga och sova där, kommer äga, vi ska typ va på texta hela kvällen osv, men jag kommer typ sova på stranden där:] e typ trött nu, men jag ska dra nu, pussen:*


Kommentarer
Postat av: Max

haha:]

2010-08-10 @ 17:21:27
URL: http://themaxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0