Im here without you baby

Kom just hem fran stan, ha ju åkt lastbil, de va vell kul, men jag sov hela vägen hem för jag ska vara me Linnea idag och då ville jag int va trött. Ska bara dusha och byta kläder, sen få mamma skjusa mej te medle. De va aslängesen jag va me henne så de kommer bli askul, ska sova där också, men måste vara hemma innan 12 för hon skulle ta bussen te ume då, och de skulle bli lite konstigt om jag stannade kvar hos henne när hon far te ume. Men som sagt, jag ha inte gratis så kan inte smsa, ska fylla på nån dag före jag ska te göteborg, fick 700 av farmor te resan, och vi få 700 som fickpengar av klasskassan också, så nu har jag 1400 kr att shoppa saker för, kommer äga! Men ska göra mej i ordning nu, pussen;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0