I won't live to see another day.

Ha just lagt in bilder från mobilen på datorn och redigerat några, stavningen :] ? aja, lyssnar på musik för fullt nu, pappa och melinda sover, mamma e int hemma och robin e i stan me erik. Hoppas melinda vaknar snart, hatar att vara själv, de e de värsta jag vet, btw, ha slut gratis så om jag inte svarar så vet ni varför. Men ska skaffa gratis igen innan jag och min förra klass drar te göteborg, bara 10 dagar kvar! Håller på att längta ihjäl mej, få tiden att gå fortare:]! Men de suger att vi börjar om skolan nästan direkt vi kommer hem, ha verkligen ingen lust me skola. De e jobbigt att vänta på taxin, den kommer alltid olika tider, orkar verkligen inte. Men de blir säkert bätre när vi ha börjat skolan, hoppas iaf. Men nu orkar vi inte prata om skolan, inte ens tänka på den. Hoppas dom här sista dagarna av sommarlovet e varma och soliga, ha ju typ bara varit regninga dagar...iaf här i bure, tycker jag. Men de bruka ju vara dom bra dagarna på sensommarn så dom kommer nog, de få då int regna när vi e i göteborg, då bli jag ju ledsen. Jag ska gå me Josefin på lisseberg, men på ett vilkor enligen henne...att jag åker en bergochdal bana...och jag som e höjdrädd, men de blirju iaf en upplevelse och ett minne jag aldrig kommer glömma. Nån annan som har ett bra minne dom aldrig glömmer som ni vill berätta:]? Jag ha endel dåliga också, men de ha ju alla.
Ligger i min soffa och bara latar mej, kommer nog bli en sån dag, iaf tillsjag få veta om vi skulle te sandra eller inte, ha bara 7 kr kvar på mobilen så tänker inte slösa upp dom. Men jag känner verkligen inte för att göra nått annat, vill bara ta dehär som en lugn dag men jag ju faktiskt lova sandra, kan inte svika henne. Sen kommer vi ju spåra så då tänker jag ju på andra saker ist för dom dåliga så de e ju bra.
Men ska dra, pussen;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0