I need you.

Jag säger förlåt för allt, ,men jag måste gå vidare, leva mitt liv utan dej..jag vet inte vad jag gjorde fel. Du va verkligen som en bror för mej, jag vet hur de känns att förlora en familjemedlem, att förlora dej svider verkligen. OM du bara visste hur mke tårar jag gråtit för dej, hur mke blod jag förlorat för dej...jag vill inte gå vidare..jag tänker inte gå vidare, jag behöver dej.  Varför gör du såhär mot mej? Vill du se mej lida, vill du se mej gråta, vill du se mina ärr, mina sår som finns där för dej, ditt namn inristat i benet, helvete vännen. Kom tillbaka, jag orkar inte mer, inte ett steg utan dej, om du bara visste. Mitt sista andetag kommer vara för dej.

jagälskardej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0