I got to move on with my life.

Ska åka lastbil ikv me pappa, men jag ha inte gratis så kan inte smsa me nån heller, lite smådrygt men jag få ju iaf lyssna på musik, vilket jag älskar att göra. Jag vill att texten ska betyda nått, nått speciellt. Som vanligt ligger jag i soffan och lyssnar på musik, är inne på apberget också, bli vän me mej? MikaelaP. Ska byta visningsbild, har en ganska gammal bild nu, hade svart hår osv, nu e jag ju blond så ska byta te bilden som finns på min header, blir säkert bra. Håller på att redigera lite bilder, men jag gjorde fel på en och orkade inte göra om den så jag bara gjorde nått konstigt med den, ni kanske få se de i slutet av inlägget:] Sen ska ni få se en bild på en lastbil som verkligen syns på vägarna, om man inte se den skulle jag bli rädd, den lyser verkligen upp! Kollar ni min blogg så komentera gärna, skulle vara kul:] Ni får gärna ge mej förslag på nått som skulle göra bloggen bättre:] va inte blyga, ni kan fråga nått när ni vill också:] Men jag ha bloggat ganska mke idag, ha inte så mke mer att skriva. Vet inte om jag hinner skriva nått inlägg imorrn då jag ska te Linnea, men vi se ju. Men ska dra, pussen;*



Visst lyser den upp:]??



Man får vara road om man vill:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0