I do love you...so much.

Igår började vi skolan...jippi...aja, fick veta på kvällen före skolan skulle börja att jag inte hade nån taxi så då tänkte jag "shiit, jag kommer måsta cykla te skolan..." Men fafar skjusade mej te skolan igår och mamma skulle hämta mej när hon slutade jobbet, vilket va 4. Och vi fick sluta kring ett nån ¨gång så jag hade ju roligt då med att vänta...men sen va jag me Mickan, Emma, Emelie, Ida, Hugo och Albin så de va kul , sen när mamma kom så satt jag mej i bilen och startade musik, de gillar hon då inte (a) men iaf, frånochmed idag ha jag taxi, men då så blir jag sjuk, Asså nej...jag vill inte, ingen bra start på skolan...jag ha ingen röst, ont i hela kroppen och huvvet, ha svårt att andas osv, inte kul. Men ska vila för ja ska då te skolan imorn, pussen;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0