Your still here somehow.

Nu ha jag städat rummet och förbrukat många sms, men jag ha kvar men ska spara lite, om jag inte liksom bara måste smsa me nån :] Näe men imorrn då blire skola, sen hem och tråka lite, eller mke, ingen som kan offra sej och va me mej på valborgs :( ? Hoppas de inte e lika kallt imorn som de va idag på skolan, inte ens lite kul, inte ens nån stans. Ska ni göra på valborgs då? Själv skajag vara hemma och tråka om nån inte palla va me mej, sen i helgen blirre väl kompis eller nått :) och plugga te engelskan, suuuuuuuuuuuuuug. Va ska ni göra under helgen då:)? Btw, de e typ kul på örjan, iaf ibland, men de e väl för att jag e ny och mår mke bättre på örjan än bure:D askul liksom. Jaa justde, idg så höll jag på att ramla på en snö....plats? Asså de va lite snö där som höll på att smälta och de va ishalkiit, men iaf, jag skrev till coh vifta me händerna som en riktig fjortis, jag kankse redan e de , men ändå, nu vet ni de. Hahaha Hannah skratta åt mej, småkuul ju:] Näe men ska dra, pussen;*




Kommentarer
Postat av: adaam

HAHAHAH ja javet vem du tänk på (A) :D

2010-04-30 @ 14:26:05
URL: http://murvllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0