Your my angel

Vakna vi typ halv 6 men palla inte gå upp förän kart i men va ju astrött. Hade väl kul på skolan, va som vanligt med Hannah, Neea och Emelia, de e lika kul varje gång. Idag e de ju valborgs, så va ha ni gjort då:)? eller vad gör ni :)? Jag ha då själv varit hos min farmor och farfar, trodde de skulle bli astråkigt men de vart de inte, Robert och Linda va där me sina brn, Emmy, Oskar och Julia, Emmy e bara 2 år men asgullig kan jag lova ! Sen fick jag en massa kramar av Oskar, han e bara 4, de va asgulligt för han ba "snart fyller jag en hel hand" :] Hihi, lite smågulligt, ehm joo. Imorrn bli de väl att dra te hamn och va me Sonny tro jag, om jag få skjus dit:) Hmm...ska ni göra imorrn då:D? Brw, ha bilder från idag men palla inte lägga ut dom ;$ men ska dra, pussen;*



Bra längesen.

Kommentarer
Postat av: adaam

HÅLL ME :)

2010-05-01 @ 01:14:33
URL: http://murvllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0