Whrn the sun go down, I come out to hunt ya

Förlåt för den urdålkiga uppdateringen! Men fortsätt läsa min blogg ändå, ska blogga så ofta jag kan, I Promise, bara läs läs läs :D ! Imorrn blire skola sen efter de blir pan:D nån mer som ska dit som jag och emelie kan va me :D? Iaf, sen på lörda och sönda ska min familj ha loppis nere i byn, där gamla kiosken va, ni minns, inte så mke ställen och välja på:) H sömntabletten bredvid mej nu och jag få inte sitta vid datornefter ja gha tagit en så jag snabb blogga lite nu så ni får en uppdatering! Ha städat mitt rum idag efter skolan, sen ha jag hjälpt till att sätta priser på sakerna vi ska sälja, sen ha jag duschat idag. Imorn e de ju helg, visst e de härligt, men sen blir de ju månda igen, fast de ser jag ju fram emot ändå:) Ni få veta imorrn varför om jag palla skriva de ;D HAHA okej de va inte ens kul men, btw, jag byter nummer på söndag då. Sen justjaaaa, jag ha köpt hårspray och nylonstrumpor, behövdes verkligen:) Men nu måste jag palla mej iväg, ska snabbkolla apberget sen sova:) hade, puss;*


Kommentarer
Postat av: vanessa

sv; okej:)

2010-04-22 @ 22:18:10
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0