Welcome to my life

Ska snabb-blogga lite nu, imorse smsa jag lite me Fanny sen skrev hon ring mej och då gjorde jag de och när hon svara hon ba"Jaa hej, asså du, de va ingenting, jag hade bara tänk höra om du ville vara me mej och Sebbe idg men då kom vi på att e inte ick för att jag måste te kyrkan och vi ta oss inte hem från bure sen, men jag måste skynda mej nu för snart ska vi fara och jag måste fixa till mej, pusshej gumma jag älskar dej" Då skratta jag typ ihjäl mej för ni skulle ha hört hur hon lät, typ asstressad:] men jag ba "HAHAHA okej pusshej dsm"  Jag dog typ. Men iaf,sen klev jag upp och satt mej vid sminkbordet men jag palla bara inte sminka mej så jag gick upp men de va typ minus 100 gratder fast ändå la jag mej på golvet och smsa me folk, fast de va typ bara adam som svara, som vanligt:] Men de e bra för nu ha jag slut gratis så kan ju liksom inte svara på nått sms, de suug. Men jag ska ju ändå byta nummer e vecan och de kan innebära att jag kommer förora ngt kompisar för jag få inte e ut de till dom som jag verkligen inte kan lita på, eller dom jag lita på men inte te 100 %, så li inte sur eller nått om ni inte få de. Men jag vill verklgen inte förlora nån men de kan ju som vanligt bli så, men jag hoppas de inte blir så...aja, slänger in en finfin bild på Fanny;$


Kommentarer
Postat av: faanny

men vad jag va juh stressad :]

2010-04-18 @ 19:24:38
URL: http://busfaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0