You used to call me your angel

Förlåt för att jag inte skrev nått igår men jah bråka me typ hela familjen så va bara lat kan man säga så palla fan inte skriva igår,men iaf..igår så va de ola te 4 fr me för jag åker ju taxi och den kom 4, sen vi typ 5 så for jag och mamma och plocade bort saker från våran "loppis" i ett jävla mögligt hus, asså fyy...jag ha ont i lungan:( aja, sen prara jag me Sonny i tel igårkväll vi typ elva te...halv ett kanske, tror du inte brorsan kommer inte och skriker åt mej att jag ska lägga på...asså fyy, förlåt sonny om du vart döv när jag skrev, om han inte råka lägga på före:] asså d va typ småpinamt men han skratta då iaf åt de idag på skolan, så bra! haha, sen hade vi gympa och då gick jag, Hannah, Sonny och Bultaz på promenad, men den vart då lång, vi va ute och gick hela gympan, hel lunchen och hela so:n i slutet av dan så de va kul, behöve ju inte direkt säga vissa delar av de vi gjorde men, iaf, sen skulle Hannah hm te sej och hämt ngt, vet inte vad, så då prata jag och Sonny tills hon kom tbx, typ 10 min knakse, men iaf, sen gick vi te bilisten och satt d'r och snacka ett tag men sen skulle Hannah dra för hon skulle te stan så då satt jag och Sonny kvar och prata sen köpte han typ..brago´tro jag e heter? aja, sen efter ett tag, typ vid halv 2 gick vi te gymmet eller va mannu säger, men iaf, då stt vi där och prata lite sen byttte han namn på mej på hans mobil till "PigmeMikaela<3:O:)" tror jag de va, fast jag ville att han skulle göra de, så de ägde. Sen vart klockan 5 i 2 och då blev jag tvungen att gå te skolan för taxin skulle komma typ 10 eler kvart över, så vi gick dit sen så tråffa ahn nån på vågen dit som han prata med men jag blev tvungen att gå. När jag kom te skolan så gick jag upp och hämta min väska sen när jag gick ut vart de fucking iskallt, men jag satt mej på en bänk sen kom Sonny och satt sej bredvid mej, bara för gulligt, fast jag hade ändå tvingat han att vänta på taxin me mej så han kom ju dit sen :D typ 10 min senare kom taxin så då gick han me mej te taxin sen så gick han hem,  och jag åkte taxi hem, yey, super kul, eller så...nee. Men jag smsa me emelie, sonny och ngr till så de gick fort hem. Men ska äta nu, pussen;*






Kommentarer
Postat av: adaam

HIhihi, kul på örjan? (A)

2010-04-29 @ 16:16:03
URL: http://murvllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0