My love

Första dan på örjan idag, va laagomt nervös men de ordnade sej efter ett tag, fick iaf vänner te och börja me, sen så träffa jag ju alexisigen, de va sist freda den 13:onde förra året, behöver inte dra upp varför men de svider fortfarande men de e bara att gå vidare, right? Aja, e inne på apberget nu, hade 39 olästa gb inlägg men jag ftta int verför jag lästa de? Få fan bara nedgativa men aj , skit samma. De finns ju faktiskt folk som e snälla också, sånna som inte e falska. Sen efter skolan så for jag och mamma te henes jobb och hade öppet hus, kom typ hem nyss så e astrött, eller jag ha då ont i benen men de löser sej, de gör allt. Vad ska ni göra på valborgs då? Jag vill då va me kompisar, men Josse skulle ju va me mej påvalborgs så de bli kuul:D hoppas hon inte ha glömt bort de och ska va me andra;$ Förlåt men då bli jag seriöst as sur:O aja, idag följde jag ngr u när dom sökta, fast jag rökde då inte, och då kom de nån kille som jag inte minns va han ette, fan v pinsam jag e nu! Men iaf, han ba, tjaaa, hur  läget:D? Röker du? haha nej svara jag bara för jag e ju asblyg, sen så va de en annan kille som hette adam trop jag som ba, hej adam nilsson, jag ba..hej:D. men ska dra, pussen;*

Kommentarer
Postat av: vanessa

sv; inte mke, sj?

2010-04-26 @ 22:30:32
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0