Monster 4 life

Vaknade halv nio idag sen pallla jag inte ligga kvar i sängen så jag gick ner te mamma och prata me henne, vi hade loppis idag fast de va sinkallt, trodde jag skulle förfrysa. Sen så började jag må asdåligt, typ efter 10 min, sen så upptäckte jag att de fanns mögel där vi va, asså fyy, jag ha hur ont i lungan som helst och e yr, senkommer jag typ svimma, inte kul. Dricker iaf monster nu, va me melinda och hennes kompis sandra igår då, och då for vi te byn sen ringemelinda hjalmar men han trodde inte de va hon så han prata me mej sen, men vi va iaf me han och såg film sen, vadå trött:;$? Han somna typ sen av han ju....nykter sen när han skulle hem, och jag mena inte at han hade druckit, bara lie monster men inge annat men han verkade verklgen knall(A) aja, ska dra, pusseeen;*


Kommentarer
Postat av: sandra

haha de var grymt kul att va med dej melinda o hjalmar :* haha han blev kanll på monster

2010-05-04 @ 23:38:18
URL: http://skitsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0