Famous Bitches

Imorn är de ju första dan för mej på örjan, läntar men jag e asnervös men folk säger att de kommer bli bra så yeey ^.^  jag prata me några från örjan på apberget, dom e snälla mot mej så de bli nog bra:] sen efter skolan imorrn så ska jag och mamma te kaplan solan typ på stört och fixa saker inför öppet hus, sen när jag kommer hem ska jag dryga sönder i min soffa, få bara inte somna i den en gång till, man e typ förlamad ärman vakna för den e så liten ( misstolkat) . HHAHAHAH. näe vadå spåra? Okej nu ska jag samla mej. Säg en bra film nån? måste ju nörda film snart me kompisar, asså jaghann inte äsga hejdå te mina klasskompisar typ:( joel, hampus, kw och alle va då inte där när dom flersta fick veta att jag skulle sluta så dom få nog veta de imorn om dom inte redan vet de nu. Kommer iaf sakna er;* dom e bara för söta, men jag e u alltid nära, ine för att de kommer märkas att jag ha slutati bure för jag va alltid osynlig typ xDxD Näe men..pappa e i gävla nu iaf, han kör ju lastbil så...bara lagooomt mke fusk! Han ringde då faktiskt hem och fråga vilket smink jag ville ha, ville ha 2 kajaler, en svart oc hen kritvit, sen en foundation men pappa sa att de vart för mke för han att komma ihåg så han ska köpa åt mej i stan nån dag då jag e me, inte daaligt liksom. Näe men nu ska jag inte skriva längre ör då blir de jobbigt för er att läsa, hade, pussen;*




Kommentarer
Postat av: faanny

hoppas du fåre bra på örjans=)

2010-04-25 @ 20:53:25
URL: http://busfaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0