rubrik

Hejsan alla, va på pan igår me emelie, sofie, åsa, amanda och lina. vi sprang typ upp och ner hela tiden, man fick då motion, sen börja jag asgarva åt ingenting, och åt saker som hände när jag va typ 5 år gammal, fråga mej inte hur jag minns de men. Minnet sitter kvar efter alla dessa år xD näe men iaf, på månda börjar jag ju på örjan, så va snälla mot mej ni som gå där, e nervös ;$  Men de ordnar sej nog, hopaps jag. Vi få väl se, måste hälsa på i bure nån gång också, fick många kramar igår då dom fick veta att jag skulle byta skola, de va gulligt, kommer sakna er me;* Men jag finns ju alltid nära er om de är nått, de vet ni väl? Ring eller smsa? Fast just nu ha jag inte gratis så jag kan inte svara men ring då:]? FAAAAIL. aja, äter iaf glass nu med 4 olika strössel(A) HAHAH, bilder får ni sen, ha låna mammas jobbdator och skriver från den nu för att pappa sover(A) BTW, nyss kom mamma in  och sa " jag ha nyss sett om orangutangbebisar, dom va så söta" jag ba..."mhm..." inte kul att veta men jag tro jag spåra nu istället för igår, suuuperduuperbra^.^ träffa iaf asmånga igår, fick lite nya vänner, de e aldrig fel:) några från örjan va dör också tro jag, nog för att de va typ 150 st där då. men ska dra, pussen<3

Kommentarer
Postat av: vanessa

sv; jodå:)sj?

2010-04-24 @ 16:58:25
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0