I just wanna be me...and be accepted

Förlåt för att jag inte ha bloggat tidigare idag men jag ha varit med emelie och bakat lite, men just nu e jag bara depp. Är jag seriöst såmke anorlunda så att jag inte få vara me? Just nu är typ halva bure ute och e me varann men jag ha som vanligt ingen att vara me. Är jag FÖR anorlunda för att ni ska acceptera mej? Ingen som ens anstrnger sej och frågar om jag vill va me dom, bara för en kväll. Vet ni hur de är att sitta hemma och bara se ut hur roligt folk har och man önskar att man själv va me. Jag vill ju bara va mej själv, är de nått fel me de? Jag vill inte låtsas vara nån jag inte är. När ni väl fråga mej om jag vill hänga me ut så blir jag asfucking glad men sen hör ni inte av er ocxh ni svara inte är jag ringer, sen dagen efter så pratar ni om hur kul ni hade. Är de så konstigt att jag bli ledsen? Sen frågar ni mej aldrig igen. Jag vill inte tränga mej på så jag låter de vara men jag orkar inte mer. Önskar bara att ni fick byta liv med mej, bara för en dag så får ni se hur jobbig de är. Då inser ni hur mitt liv är...förlåt alla läsare om ni vart arga på mej, men jag palla fan inte mer.



Gjorde bilden på 1 minut och pallade inte va nogrann, så klaga inte,

pusshej.

Kommentarer
Postat av: sandra

stakcars dej mika faan vad dumma dem e mot dej dem går miste om en skit bra person:D<3

2010-04-17 @ 21:57:44
URL: http://skitsandra.blogg.se/
Postat av: E m e l i e

sv: fniss:]

& håller med sandra :O<3^

2010-04-17 @ 22:54:46
URL: http://emelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0