u make my day!

Idag va jag på skolan, va faktiskt ovanligt glad idag, vet inte varför. Men jag hade iaf engelskaprov idag, tummen ner för de, måste nog göra om de:] Sen på stugan så sjöng jag, josse och frida lite, vi måste aktiskt änmäla Frida te idol om hon inte går dit själv, e ni me mej^^? Klart ni e, men iaf, idag när jag kom hem så han jag just komma in så skulle vi på möte i stan, jippey...sen imorrn ha jag utvecklingssamtal, och efter de ska jag nog vara me Josse och kankse färga hennes hår, sen på onsdag ha jag möte i stan igen, de suug, men iaf. Mamma berättade en sak för mej utanför bup som gjorde min dag te en 10:a!!! Ska inte säga vad de e men:)
Ska logga in på apberget nu, MikaelaP, bli vän eller nått?^.^ hade, puss;*





vilken av dom ska jag ta:] Dom fick flest röster, kom igen, tell em:)?

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

den första! :$<3

2010-04-20 @ 14:59:32
URL: http://emelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0