Thx 4 everything;*

Ha varit i skolan idag, de va drygt att kliva upp, hade bara sovit 2 timmar, somna vid tolv och vaknade vid 2 av en...sak...men sen så kunde jag ju förståss inte somna om, så jag fick ju ofc vara vaken sen somna jag om vid kvart över 5 men sen ringde väckaren halv 6..inte happy man va då. Men iaf, de gick bra på skolan iaf, och på mötet jag hade igår. btw, jag kommer att byta nummer och bara dom jag vet att jag kan lita på ska få de, och de e justnu 3 stycken. Adam, Josse och Emelie, än så länge iaf, sen får vi se om de finns nån mer som kan få de. Just nu lyssnar jag på "It's all coming back to me now - Celine Dion" , påminner mej så mke om allt, gråter varje gång jag hör den. Men måste dra nu, ska typ dra och byta nummer nu och sen ta tabletter sen sova, så pussen, ;*

Jag måste bara få säga en sak...Jag är så jävla glad att jag har er som vänner! Ni betyder allt för mej, jag älskar er, kommer aldrig att lämna er. Ni får mej att må bra och känna mej speciell, ni ha alltid stöttat mej när jag ha de svårt, ni får mej verkligen på bra humör, hur skulle jag klara mej utan er? Tack för att ni finns;*




Adam(L)



Josefin(L)



Emelie(L)

Tack för allt;*

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

sv: haha förlåt, jag hörde inte :]

aaawwww :]<3^

2010-04-16 @ 09:04:55
URL: http://emelieda.blogg.se/
Postat av: vanessa

Fjunis(L)

2010-04-17 @ 10:08:06
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0