This day...

Vaknade halv 6 men palla inte gå upp förren krin kvart i (a) Sen sminka jag mej, fikade, borstade tänderna, slog på musik från mobil och nu sitter jag här och bloggar, taxin kommer inte förrän 10 i 8 tro jag de va, om inte så märker jag ju de:) hmm...sen efter skolan ska jag väl inte göra så mke, vi få väl läxa idag kankse, så ska väl träna på den, sen ska jag väl...vet inte, va me nån kanske, eller så inte, Ha nog ingen att va me :( suuug! Nån som vill va meme??? Syrran kom ner nyss och skrämde livet ur mej, hatar verkligen när hon gör så! Btw, min mage kommer kurra jeeevel idag för jag åt inte mke:] HAHAHA. näe men ska palla mej härifrån nu, hade pussen;*



Tror den tröjan vann, så ska nog köpa den snart, när jag ha pengar:D


Kommentarer
Postat av: andreas söderström

haha <3

2010-04-27 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0