svaren från frågestunden

1. Äru emo?
- nej, jag e inte emo, jag ha bara min egen stil, kalla de va du vill.
Blir så jävla less på folk som inte fatta att jag är mej själv,
försök inte ändra på mej. 
I am the one I am, okej?
 Tack för frågan, ha de bra.

2. Varför är du så söt?
- tell me that, i don't know.

3. Hur är de me dej då?
- de är bara bra, tack.

4. Är de sant att du ska byta skola?
- de är inte säkert än men jag ska ha möte med rektorn på onsdag.

5. Ska du anmäla "han" ? Du vet vem.
- joo, att jag ska, jag hata han.

6. Varför är du så jävla mke emo?
-Jag är inte emo, jag är bara mej själv, acceptera de, annars dra.
Bara för att man ha svart hår och kraftigt me smink betyder inte att man e emo,
de finns nått som heter "egen stil" okej? Jag är bara mej själv.

7. Hur kan du och Andrea vara så lika?
- HAHAHAHA vet inte, hoppas hon ser frågan;$ Typ den bästa hittills, jag mena inget illa jue, min pappa trodde att Andrea va jag, och Andreas mamma trodde att jag va Andrea, ganska pinsamt:]

8. Vad har hänt mellan dej och Emelie? Va inte ni bästa vänner?
-de ha inte hänt nått, jag vet faktiskt inte varför de blev såhär mellan oss men jag saknar henne asmke, min andra halva.

9. Vem är din idol och vem e din förebild?
-Min idol är bandet simple plan och Natalie,sen e min förebildNatalie♥, hennes stil och allt annat, hon ha stärkt mitt självförtroende och de bruka då inte vara lätt så hon ha hjälpt mej hur mke som helst, och jag tror inte hon vet om de, hoppas iaf hon vet de, visst, hon och jag bruka inte prata me varann men vi va faktiskt jävligt mke me varann när vi va mindre, haha fan va kul vi hade då;$ Haha jag småler lite när jag tänker på de, näe men de ha inte till frågan att göra men nu vet ni iaf att mina idoler e simple plan och natalie, och att mina förebild e natale.

Tack för frågorna, ha de bra, pussen;* 

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

sv: okej,



btw, jag förstår inte dom som ställer emofrågorna? ;S för er som inte visste det är det en jävla musikstil, Inte hur an ser ut även fast alla tror det & Mikaela klär sig i det hon tkr är bekvämas, & det är bra, för hon vågar iaf vara sig själv :S omg<3

sen jag & mikaela är bästavänner,systrar osv. Vi har bara glidit ifrån varann lite men, så ere.

blev mke att läsa nu eheh :$

älskar & saknar dig hur mke som helst!<3

2010-04-11 @ 21:02:28
URL: http://emelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0