summer!

Gick och la mej tidigt igåkväll, va död vi tio men jag somna ändå inte förren halv fyra :S de sög men jag vakna över att de va kokhett i mitt rum, började tro att all snö hade försvunnit för de va så varmt men de hade den inte. Nån mer än jag som längtar ihjäl sej till sommaren??? När man vaknar är de varmt och man kan gå runt i bikini och få solbränna och gå omkring barfota och inte ens bry sej om vad folk tycker om ens kropp, min kropp ska inte få förstöra min sommar, sen att fara och bada mitt i natten när luften fortfarande är varm och vattnet är ljummet, att äta jordgubbar med grädde och socker när de är hur varmt som helst ute,...längtar ihjäl mej , jag är nog inte den ända som längta, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: tack för alla söta kommentarer!

Hinner int skriva så mkt för ska iväg med bussen nu, men ta hand om dig. kram :)

2010-04-12 @ 11:42:39
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0