if today was your last day

Har varit i stan idag på mammas jobb, de va typ mysko där men jaja, igår följde jag pappa när han körde lastbil men ingen svara på mina sms, de va ju inge bra, kankse ha folk nått emot mej men jag e jag bara så ni vet. Ville va me emelie idag men då va ju hon såklart i Norge, skiitunge, älskar dej;* Jag kom iaf hem vid fem på morron från lastbilfärden men somna inte förrän typ sju och vakna vid typ ett, sen skulle jag fixa mej och dra te stan, de tog en väldigt bra tid för mej menmen. Btw, våran dator är så seg så om jag inte blogga så mke nu när internet funka så e de för att våran data e seg i huvve, ska nog lete reda¨på nån bra musik nu så ha de bra, pussen älsklingar.


saknar piecingen:(!

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

sv: haha okej,

ælskar dig oxå hahahaha :]<3

2010-04-10 @ 18:12:03
URL: http://emelieda.blogg.se/
Postat av: E m e l i e

sv: ska du inte ta hål i läppen igen? :$<3

2010-04-10 @ 20:07:15
URL: http://emelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0