I'm just a kid tonight

Sitter och lyssnar på Im just a kid - Simple plan, känner igen mej nå så jävulst, vet att ni tycker jag e emo oav, men j age ju bara mej själv. Klaga inte. Jag klaga inte på er, jag bryr mej inte om hur ni ser ut, eller hur ni klär er. Jag älskar er för den ni är, inte för hur ni se ut? Önskar att vissa kunde se så på mej me...men jag e ju tyvärr inte nån man uppskattar. Jag vet vad ni säger bakom min rygg, ochde tar faktiskt ondare än slag. "Hon är emo" , "Hon borde inte finnas", "Jag hata henne", "Om hon ändå bara kunde försvinna" osv..vet ni hur mke de sårar mej....bara för att jag ler betyder inte att jag e glad, ja ggår omkring med ett tungt hjärta, men om ni nu sågärna vill slippa mej, gör så att de blir så då? Sitt inte bara still, fixa bort mej då? Jag bli så less på folk som inte våga göra vad dom säger att dom ska göra, förlåt, men jag vill inte sitta i ett jävla hörn och fråta och se hur ni bara gå förbi och snacka skit om mej. Fine...vad kan jag göra åt de? Inget,..jag ska se till att ni slipper mej, jag lovar. Men ni kommer sakna mej. Hade bra.


Kommentarer
Postat av: vanessa

sv; OJaaaa

2010-04-18 @ 14:25:39
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0