Hey, I'm back

Föråt för den dåliga uppdateringen, vårat internet hade ju krånglat men nu funkar de så nu ska jag börja blogga mer. Idag ha jag varit i stan på mammas jopp sen typ halv 7 ocg då behövde jag kliva upp kring 6..de sög menmen. Om 2 månader blir de typ att ta hål i naveln om jag inte behåller mina pengar te nått annat, påsklovet sug typ, fast de e ju kul att vara ledig men ändå, ha ingen att va me så. På onsda bli de att prata me rektorn. Längter ihjäl mej, slipper förhoppningsvis bureskolan, sen ska jag anmäla en person också..men pussen.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: blir säkert jättebra!

& vem ska du anmäla å för vad?<3

2010-04-08 @ 19:18:24
URL: http://emelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0