Today :]

Jaa, idag ska jag följa pappa till Sandöbron tro jag de hette, så smsa me mej ? :] Tur att dom har sängar i lastbilen för då kan jag sova, för som de flesta vet så kan jag bli jävligt trött (a) Iaf, idag har jag typ bara målat, jag måste få ihop pengar för jag måste upp till stan och shoppa kläder för jag har typ växt ut alla mina kläder, =) jag har inte såå mkt att berätta om idag, men om igår =)

Igår så va jag på skolan och då började jag må dåligt så jag gick hem, men då fick jag hjälpa pappa att måla ist för att ta de lugnt, men jag får juh pengar för de så :]
Sen så började Melinda dampa på mej för att jag lyssnade på musik, men som ni vet så är MUSIK MITT LIV :] hihi, jag gillar alla sortes musik typ, du upptäckte jag igår på msn :] låter de konstigt ? Men iaf, jag missade många läxförhör igår och måste göra dom sen, hoppas jag klarar de, !  Hoppas hoppas,...<3 Och btw, min piercing i näsan faller ut hela tiden ;O de är jättejobbigt, ! Men ska snart byta ! =D 

Men nu står min syrra och säger att hon ska in på datorn, så pusshej ;* 

Och btw, här är en blogg ni SKA kolla (a) heroineismydrug.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: aaw tack :*



du länkade mig :o va gulligt! puss :*

2009-09-13 @ 14:03:33
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0