Livet går vidare

Idag va de skola och de sög,ojoj så jävla jobbigt de va att kliva upp imorse! Men jag tog mej iaf till skolan fast jag va så trött, och de va så tråkigt och jag hade inte ett dugg roligt, förutom på so:n och stugan för du va de skitkuul! Josse fick mej att skratta som en tok och de va piiinsaaaam som faan ! Och sen på stugan så va jag me sandra, och hon rullade ihop en bit papper, sen la hon pennan där i och råkade skjuta upp den i mitt ansikte, haha! Lite vi skratta då elr ?! Haha ! Jag känner mej som en idiot när jag får deprimationsattacker, ibland vill man bara vara ensam men man vill samtidigt prata me nån, och den personen är nå  som jag älskar,..Den personen som jag vill kunna kalla min, den personen som jag vill kunna krama och aldrig släppa, den personen som jag vill kunna säga de tre orden till och få höra dom tillbaka...men de är bara en dröm...men jag älskar dej och de kommer jag alltid att göra, jag hoppas de vet de ? Men att ha dej som vän är underbart och jag skulle aldrig klara mej utan dej vännen ! Och btw, måste bara säga att jag älskar låten me Sofijah-livet går vidare ! Den är så jävla bra ! Men jag måste gå nu, hejdå ha de bra. Pussen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0