Skolan idag då.

Idag har jag varit i skolan, de va drygt som faan. Men iaf, sen så va jag typ me Josse hela tiden och sen snackade jag me Tova också, =) Och jag tror jag sa hej till Emelie typ 100 ggr, näe, men många ggr, x].
Jag har letat som en tok efter en person, men de gick inte alls bra, men de va skitkuul ändå för jag dog typ i skratt idag (ni som vet hur dålig min humor är fattar varför ;]) Jag va på bildstuga idag och gjorde färdigt min mapp och den vart skiitfuul men som tur är så behöver man inte spara den efetr åttan :] Och nu ska vi juh få betyg också, jag tycker typ att de verkar kul tills jag får mina för då kommer jag säkert att ändra mej :] dom kommer nog inte att vara så bra, iaf inte gympan, för där är jag typ aldrig me, men jag har sagt till mej själv att ta tag i skolan och så,..så jag hoppas att jag klarar de.
Nästa vecka har vi prov också, i so me Inge, men de är ändå bara 5 sidor så de borde inte vara så himla svårt :] Eller kanske, men jag vet inte :] Just nu smsar jag me Emelie, jag ska vara me henne idag.
Ska typ vara me henne nu, pusshej ;*<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

so provet kom å gå åt helvette för mej:]

typ svårt ju:O

2009-09-07 @ 21:09:32
URL: http://saandrabjork.blogg.se/
Postat av: Natalie

sv: haha hade tråkigt xD

tack så mycket :) jomen desamma! puss

2009-09-08 @ 12:50:54
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0