Sjuk...=(

Idag är jag hemma från skolan, jag har jätteont halsen och kan knappt prata, jag har ont i hela kroppen och jag har faan inge huvud kvar, haha. Jag har typ aldrig mått såhär dåligt på länge, men de kangå så ibland. Och vi hade massor av läxor till idag som jag ska göra på måndag antar jag, jag vill inte missa något men jag vill inte smitta nån så jag stannade hemma idag. Ni som vill får gärna smsa me mej, då har jag iaf något att göra, haha. De är gluggen ikv som jag vill fara till, men de går inte och de suger, I promies...
Just nu kollar jag olika bloggar som jag älskar att göra, sen är jag inne på apa och kollar bilder. Men nu dör mitt huvud, måste ta en ipren elr nått, ha de bra, pussen ;*

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: tack så mycket :) <3

2009-09-18 @ 15:11:16
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: Natalie

sv: jo jag tänker så :) är bara det att min kompis vänner snackar skit om mig för att jag har bråkat me dom lixom. och hon får typ int va me mig osv :s men whatever, jag är jag, dom får säga vad dom vill. palla dom lixom :) puss<3

2009-09-18 @ 16:30:53
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0