Förlåt,..<3

Heejsan, idag är man hemma från skolan för jag är förkyld, de känns inge roligt alls, men idag ska ska jag bara ta de lugnt så de blir bättre =) Men eftersom jag inte har bloggat på ett bra tag så tänkte jag att jag kanske borde göra de idag när jag har tid =) Igår va jag på gluggen, och i början va jag deppaad för jag fick upp ngr dåliga tsnkar i huvet, men vi ska inte prata så mkt om de, men sen kom Tova och då va jag me henne =) Vi gick typ ut och in hela tiden, men jag vet inte varför :] Sen så lyssnade vi på musik och pratade me några som vi kände som var där =) Och sen måste jag säga en sak till en person, och de är viktigt, fast jag kmr säkert att ångra de, men vi får se hur de blir...sen så gick jag in på datorn och kollade lite på min blogg och ngr andra =) Då kan man väl säga att jag var lite road :] Men nu tänker jag passa på att säga förlåt till ene person,...

Jag vet att jag inte har varit den bästa kompis du haft, men jag mår också dåligt och jag måste tänka på mej själv ibland,...jag vet att jag sa att du alltid kom i första hand, och de gör du men ibland så måste jag få ordning på mitt liv innan jag tar hand om ditt,...jag vill inte förlora dej som vän nej de vill jag verkligen inte, för jag älskar dej vännen och jag behöver dej vid min sida, och nu när jag vet hur jävla dåligt du mår så tänker jag alltid hjälpa dej, jag lovar<3 Förlåt,...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0