TovaIsberg ;*

Heej, nu är jag me Tova och vi har kollat lite bloggar, och sett Csi, vilket vi typ alltid gör :] Btw, jag hade skrivit "Asad (L) Tova" på  väggen men nu måste jag ta bort de om inte mamma redan har gjort de för nu är Tova singel, så ragga upp henne nu ;] Och en sak till, han vart skiitsur när Tova dumpade han men sånt är livet :] Så nu känner dom inte  oss längre säger dem då, x] haha, men vi har raderat deras nummer och alla såkallade "minnen" me dom...vi hade faktiskt jävligt roligt när vi va kompisar me dom. Men nu har vi glömt dom och gått vidare =D PS: Killar, ni missar ngt ;) Vi kanske ska vara me Emelie och Melinda snart, om hon svarar på mitt sms :] Hoppas hon svarar snart.... :] Men nu ska jag vara social me Tova =) Ha de bra, PussenPåDu ;*<3

 Sööt bild va ? :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0