Dagen<3

Heej, igår sov jag hos Josefin, vi gjorde inte så mycke. Typ såg film och tränade på musiken. Men iaf, när jag kom hem så satt jag mej direkt vid datorn, va bara så sugen på att blogga. Sen så kom pappa och sa att jag skulle följa han ner på byn för han skulle visa ngt, när vi kom fram så fick jag 500 kr, vilket är jättebra för att jag är typ fattig och måste ha nya kläder, så stan blir nästa ställe jag ska till, eller så ska jag bara spara dom och hoppas på att få kläder när jag fyller år (a) man får juh inte vara dum. Ikväll är de gluggen men jag vet inte om jag orkar fara, jag har ingen att vara me och sen har de hänt ngr saker och jag vill bara försvinna och glömma allt, men de går juh förståss inte...de är bara att kämpa vidare.
Jag gör allt för att få behålla mina vänner, men såfort dom hör en jävla lögn som nå idiot har sagt så tror dom på den personen och sen så är de bara "tack och adjö!" Ni sa vad jag betydde för er,...men nu inser jag att de bara va ett jävla utnyttjande ! Ibland önskar jag att allt va som förut,...en enda önskning,...men den slår aldrig in.
"En liten lögn, ett stort svek !!" 

Jag vill kunna säga till alla att du är min, bara få krama om dej och aldrig släppa taget, få höra dina andetag och känna dina hjärtslag. Dom enda gångerna jag kan säga älskling till dej är när jag viskar de tyst för mej själv, nån gång hoppas jag att du förstår ur jävla myske jag älskar dej....

De spelar ingen roll om jag gråter ibland. För du blunder jämt när dessa som tårara rann.
De ända som betydde någonting i mitt jävla liv, de va du!
Du va mitt allt och lite till. Vafan ska jag göra när jag har gråten i halsen?
För när jag tittar upp faller en tår ner på marken.
Ner från ögonen kan du höra mina ord?
För den dan du lämnade mej blev jag död inombords.
Tittar upp mot homlen och jag skriker ditt namn,
kommer du ihåg alla gånger som jag vila i din famn?
Dom gånger som vi bråka, dom minnerna som jag vill glömma.
När jag tänker på dej så börjar tårarna att strömma.
Vafan ska jag ta vägen när du inte ör här, har en karta över livet men finner ingen väg.
Jag ser dej som en ängel som vakar över mej, från djupet av min själ, älskling jag saknar dej.
De spelar ingen roll om jag gråter eller blöder, jag sökte förut, du är den ända jag behöver för att kunna leva och känna mej glad. När tanken slog mej att du skulle lämna mej snart.
Försvann med livslust och de mesta känder fel, för du är puzzelbiten som får mej att bli hel.
Jag orkar inte mer för du är den ända. Med en puss på kinden så lämnade du mej ensam.
Vet inte vad som händer för de skulle vara vi, vi lovade varandra du och jag föralltid.
Allt som vi har gjort som du säkert har glömt, när jag sover på natten så finns du i min dröm.
Jag vill juh glömma men de gå inte alls, jag gav deh min själ och jag ville ge dej allt här på jorden som du ville ha.
Bara för att jag älskar dej...<3





Kommentarer
Postat av: Natalie

SV: Jag tror dig =)

2009-09-18 @ 16:53:52
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0