100 frågor.

1. Fullständigt namn? Anne Mikaela Pettersson. 
2. Exakt ålder? 13.
3. Bor exakt? I Bure.
4. Bor tillsammans med? Min familj.
5. Husdjur? Nope.
6. Färg på ditt hus: Gult.
7. När är du född? 1995
8. Klass? 8c
9. Vilket år tar du studenten? nån gång x].
10. Något jobb? Näe.
11. När ska du sova ikväll? När jag blir trött antar jag väl.
13. Duschat idag? jaa.
14. Kramat någon idag?
15. Pussat någon idag?
Näe.
16. Vad har du ätit? Ingenting på ett bra tag.
17. Dagens klädsel? Jeans och ett grönt linne.
18. Dagens smink? Inget, allt försvann igår.
19. Dagens sötnos? han...
20. Dagens roligaste? Ingen och inget.
21. Har du många vänner? Näe, men jag är rädd om dom jag har kvar.
22. Hur många har du kysst? Angår inte er.
23. Vem kramade du senast? Han...
25. Vem kysste du senast? En som jag ångrar...
27. Har du pojk-/flickvän? Näe.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Tova.
29 vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Anneli-gör vad som känns rätt<3.

FAVORIT ;

31. Film?

32. Låt? Lost without you-Delta Goodrem.
33. Mat? Typ ingen..
34. Dryck? Vatten.
37. Stad? Stockholm.
38. Land? finns många.
39. Ämne i skolan? Engelska.
40. År? Vet inte.

SENASTE ;

41. Personen du tänkte på?
Han...
43. Gången du spydde? Igår.
44. Gången du grät? Igår.
45. Pizzan du åt? Väldigt länge sen.
46. Gången du var i göteborg? Aldrig varit där.
47. Gången du var i stockholm? I somras.
49. Gången du var hög? Aldrig varit de.
50. Personen som såg dig gråta? Hampus...

ANTINGEN ELLER ;

51. Svart eller vitt?
Svart.
52. Hund eller katt? Hund.
53. festa eller hemma och mysa? Typ festa.
54. Tv-spel eller datorspel? Dataspel.
55. Singel eller upptagen? Singel.
56. Kakor eller Bullar? Kakor.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Vet inte.
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad typ.
59. Big brother eller paradise hotel? Big Brother.
60. Svart hår eller blont? Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna.
62. Choklad eller lakrits? Chocklad.
63. Göteborg eller stockholm? Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Fanta.
66. Pizza eller kebab? Pizza.
67. Randigt eller prickigt? Prickigt.
68. Älska någon eller bli älskad? Jag vill bli älskad av någon som jag älskar...
69. Leva eller dö?

ANTAL ;
70. Personer du älskar?
Fyra.
71. Personer du hatar? De är ett starkt ord men de finnns ett antal.
72. Personer som sagt jag älskar dig? En.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? En.
74. Glassar du ätit på en dag? Tre.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Typ en.
76. Gånger du haft minnesluckor? Har hänt.
77. Piercingar har du? Fyra.
78. Personer du saknar just nu? En...
79. Gånger ditt hjärta brustit? Alldeles för många...


VEM ;
80. Vill du kyssa nu?
Han jag älskar.
81. Ska du träffa sen? Vet inte.
82. Sjöng du senast för? Min spegelbild.
83. Hade du senast en msn konversation med? Tim.
84. Spelade du tv-spel med senast? Emelie och Melinda. 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Vet inte...
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Mej själv?
87. Förtjänar att dö? Jag kanske? 
88. Vill du sova brevid inatt? Han jag älskar...


VAD ;
90. Gör dig glad?
Kärlek, vänner och min familj.
91. Gör dig ledsen? Att förlora vänner.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Jag vet inte.
96. Längtar du till? Jag vet inte.
97. Tycker du om dina betyg? Har inte fått dom än.
98. Ångrar du mest i ditt liv? Mina misstag.
99. Är det Värsta som har hänt dig? Höll på att förlora han jag älskar...
100. Är det bästa som har hänt dig? Vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0