Timvrå idag,

Idag ska jag åka lastbil me Emelie och pappa. Vi ska till Timvrå och vi far upp till satn elva för att börja köra, vi kommer hem vid typ nio elr tio ikv nån gång. De ska bli kuul, och när jag kom ner i morse så sa dom direkt att jag skulle byta kläder för jag skulle inte smutsa ner mina kläder som jag har på mej nu, så jag ska väl ta på mej mina rasta elr nått, bara för att de ska bli varm. De brukar vara ganska kallt  i lastbilen, och jag är ändå ganska så förkyld och vill inte bli mer förkyld. Men de är helt okeej att smsa me mej! >0702673059<
Men ska dra nu, pussheej ;*

Kommentarer
Postat av: Emelie

det heter timrå:]<3

2009-09-22 @ 18:19:26
URL: http://latsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0