Smsa me jaag ?

Heejheej, jag kommer typ aldrig ihåg att blogga, så nu när jag äntligen har tid så tänker jag göra de, vad har jag gjort idag då ? Jag har varit hemme och tåkat framför datort ett tag då ingen va inne på msn, sen har jag varit inne på apa pch sen har jag nördat musik hela daan. Sen har jag pratat me Linus och Emelie i typ 3 timmar, de va typ kuul. Emelie och Linus är sööta tsm :] hon ska sova där ikv och jag har inte halebop så jag kan inte ringa och prata me dom, bara om jag hade varit multimiljonär, vilket jag INTE är. Men vi kan juh iaf låtsas. Ikväll blir de väl att smsa me nå social, eller så blir de att se tv och tråka som vanligt. Är de ingen som vill bli väm me mej ? INgen som vil träffa mej elr nått ? Jag vill skaffa fler vänner (a) aja, mitt telenr är > 0702673059 <



Smsa me jaag !! (a)<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0