Nästa fredag =]

Heej, nästa fredag ska jag följa me pappa till Sandöbron elr vad de nu hette :] Men iaf, han kör lastbil och de skulle bli drygt att köra själv i 60 mil så jag ville följa me :] + att jag kanske hinner shoppa ngt under de 45 minutrarna har måste vila :] hoppas de :] Och en bra sak me pappa är att han gillar att lyssna på musik vilket jag också gör :] Så vi kan spela mycke musik tills våra öron blöder :] Eller jaa, iaf mina öron :] Jag längtar ihjäl mej som faan :]! Men nu kan jag juh berätta lite om vad jag gjorde igår...=)
Jag va hemma från skoan för att jag mådde mindre bra, (förkyld och sånt) och Tova skulle komma till mej tvärt så jag fick berätta vad som hade hänt, men hon fick inte komma för sin mamma så hon ringde ist, och då pratade vi sen så gick vi in på hel andra saker som gjorde mej lite ledsen,..men de va inte hennes fel för jag råkade dra upp de. Men men, så kan de gå ibland, =) Jag skriver lite konstigt idag som ni kanske har märkt,...jag ska säga en sak till en persn sen nån gång, och jag vet att jag kommer at ångra mej men nån gång måste jag ändå säga de så varför inte så snart som möjligt,..? Och en sak till,...förlåt för de jag kommer säga vännen,...men jag måste för jag orkar inte vara tyst längre...<3

Ha de bra ni andra, pussen ;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0