jaadaa

Mitt löshår kom inte igår som de va tänkt att de skulle, jag vet inte när de kommer men innan paan måste de då faan komma, annars får jag pms ! Aja, igårkväll ringde en kompis till jag vid typ halv tio tror jag de va,de va de längsta samtalet jag nånsin haft me nån, vi prata i 6 timmar. Sen smsade jag me Emelie eller "Emeliiii" ni fattar säkert inte men sålänge jag och Emeliiii fattar så. De blir nóg inte ett så långt inlägg idag heller, måste plugga och göra läxor, de suger. Sen är jag jätteförkyld, de är så jävla jobbigt ! När jag ställde mej upp imorse så vek sej mina ben och jag vart hur yr som helst och sen såg jag bara suddigt och föll ihop på golvet, först trodde jag att de berodde på att jag va trött, men de höll i sej i två timmar, men nu börjar de försvinna. Jag blev tvungen att väcka min syrra för hon skulle till skolan, så jag väckte henne vid sju, sen vid halv åtta ungeär så sa jag till henne att kliva upp och göra sej iordning, men tror ni hon gör de ?! Näe, hon somnar om. Men eftersom jag trodde att hon hade klivit upp så la jag mej igen och somnade om, och när jag vaknade så kollade jag på klockan och då va den halv nio, så jag gick och kollade om hon hade farit, men hon låg och sov, då vart inte jag glad, de kan jag lova, men hon hann typ i tid ändå som tur va.
Kring tio så hörde jag nått från våningen nedanför och jag trodde de va pappa men de va Melinda som kom hem, hon hade glömt gympakläderna, först såg jag bara henne sen såg jag att hon hade med sej tre kompisar också. Melinda ba "heej Mikka, jag glömde gympakläderna" jag ba "okeej, måste du ha me dej hela ditt company för att hämta gympakläder?" sen gick hon bara, och då la jag mej ner i sängen igen men jag ville inte sova bort hela daan så då satt jag mej vid datorn och skulle skriva ett blogginlägg vilket jag gör nudå. Sen va de så kuul igår för jag visade en bild på jag för pappa, den som är nedanför.

Pappa:Vem är de ?!
Jag: de är jag ser du väl ?
Pappa:jaha, jag kände inte igen dej xD
Jag: haha, vadådå ?
Pappa: du såg ut som en modell på bilden !!
Jag: men ärru tokig i hela huvet elr ?!
Pappa:vad?
Jag: jag ser inte ut som en modell xD !!
Pappa: JOOO !!!
Jag: men neej, säger jag juh :O
Pappa: men fatta att du gör deeeee !! :O
Jag: näe, modeller är juh faan smala :O ?!
Pappa: så du påstår att du är tjock ?!
Jag: jag påstår inte, jag vet !!
Pappa:näe, du är inte tjock, sålänge du trivs me dej själv så ska du inte bry dej.
Jag: men jag trivs juh inte me mej själv ?!
Pappa: gör du inte...?

haha xD<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe tänk om jag vill vara med dej då :]<3

2009-09-30 @ 14:34:09
URL: http://sprattsmurfen.blogg.se/
Postat av: Emma

varför så modell lik?:]<3

2009-10-01 @ 18:37:26
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0