Jag älskar er<3

Tror du att jag vill kämpa och hålla våran vänskap hel om du bara snackar skit om mej vah?! Tror du jag vill vara vän me dej då?! Inte en chans !! Vafaan tänker du me ?! JAG HATAR DEJ fattar du de ?! Om jag visste att våran vänskap skulle bli såhär skulle jag aldrig ens ha pratat me dej !! Du har svikit och sårat mej så jävla många ggr och jag har förlåtit dej varenda jävla gång, och vet du varför ?! FÖR ATT JAG ÄLSKADE DEJ ! Hur faan kunde jag säga dom tre orden ?! Gaaah, jag hatar mej själv lika mycke som jag hatar dej !! Att jag tycke synd om dej fattar jag fanimej inte heller, DRA ÅT HELVETE ! Snacka skit om mej du, jag har faan ÄKTA vänner som bryr sej om mej, som inte utnyttjar mej !! Dom som är villiga att hjälpa mej vidare i livet ! De är då faan inte du !!
Jag älskar mina vänner och sätter dom framför mej, vet du varför ? För att jag bryr mej !! Vet d ens vad de jävla ordet betyder ? De skulle då faan förvåna mej ! Tur att jag har äkta vänner säger jag bara...


Jag älskar er
EmelieDanielsson<3
TovaIsberg<3
FannyBergström<3
SannaEngdahl<3
EmmaAndersson<3
SandraBjörk<3
AmandaBerglund<3
JonasJohansson<3
LinusLaestander<3
JosefinBurman<3

Allt jag någonsinn kommer att behöva är ni, lämna mej inte ;*
Ni vet vad en äkta vän är ;*


Kommentarer
Postat av: Emma

aw:*:*:*:*

2009-09-26 @ 22:48:52
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/
Postat av: sandra

naaww gullunge,:*:*:*:*

2009-09-29 @ 19:21:42
URL: http://saandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0