Lööshår :]

Gick till skolan fast jag va så hees och hade ondare än nånsin i halsen, korkat och dumt av mej, vet. Men iaf, under skoldan fick jag ont ihuvet och de höll faan på att sprängas, ville bara lägga mej ner och då just då. Men jag stannade ändå, men efter gympan fick jag feber, så under svenskan for jag hem. Men de vart inte så mycke lungnare för de, elektrikern va här och då pratar dom juh såklart, asså jag stor mej så jävla mycke att de alltid är fullt hus här. De finns ingen tid att ta de lugnt och bara slappa,...Aja, de är väl kul att träffa nya människor, right ? Och en sak till,...ACCEPTERA MEJ FÖR DEN JAG ÄR. Om ni har nått problem med mej så håll de för er själva okeej ? Bara för att ni är så jävla avundsjuka och inte vågar vara er själva, håll bara käften !!

I morse beställde jag löshåår =D !!! De kommer om en vecka =D Längtar ihjäl meej =D !!


 60 cm långt :]


Kommentarer
Postat av: sandra

löshår! jävligt tufft!:]

de kom bli super fint på dej:]<3

2009-09-23 @ 16:17:23
URL: http://saandrabjork.blogg.se/
Postat av: sandra

det blir det!:]<3

2009-09-24 @ 15:27:17
URL: http://saandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0