Försöker

Va hemma från skolan idag, fast inte hela dan, vid lunch gick jag till skolan fast jag hade skitont i halsen, höll på att tappa röseten på skolan, de va läskigt. Men som tur är så försvann den inte. Och alla typ skrata när jag pratar, fast deär inte så konstigt för jag låter så jävla roligt när jag är hes xD Tillochmed jag måste skratta, de går inte att vara allvarlig och låta bli att skratta är man hör hur jävla sjukt jag låter, haha. Vi har so prov nästa vecka på tisdag tror jag att de är, sen nu på torsdag ska va redovisa flff upg vi har gjort, men med min röst så kan de juh knappast gå bra, haha, men de är alltid vart ett försök, eller hur ? Ikväll är de gluggen, vet inte om jag orkar fara, "/ Vi får se, jag har typ ingen att va me, fast jag brukar ändå vara där själv, men de är inge kuul. Om jag far så ser jag vilka som är där, eller så lägger jag mej bara framför tv:n och tar de lugnt. Har btw knarkat halstabletter idag, haha xD Jag lovar att de behövdes xD Måste typ köpa 10 påsar me halstabletter om jag nånsinn ska bli frisk. Men måste skaffa pengar först, eller så ber jag mamma ta hem från sitt jobb, då får jag dom gratis, och slipper betala typ 100 spänn. Just nu är jag inne på apa, msn och lyssar på musik. MUSIK = MITT LIV i princip, musik 24/7. Den som vill kan adda jag på msn, > [email protected] < Kom igen nu, adda jag på msn ! Justja, skit också, jag måste göra matten också,..äh, den tar vi lite senare. Ska skriva in en låt som är j*vligt bra nu.

Försöker att kontrollera min smärta, försöker att va glad, men de känns i mitt hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet tagit slut, hur ska jag veta vilken vag jag ska ta mej ut.

Han hjorde mej glad och visade vad lycka innebär,
att ha någon nära, att bli älskad såhär.
Han fick mej att börja tro att äkta kärlek kanske fanns,
men jag kan inte hitta den, den måste vara nån annan stans.
Kommer jag någonsin kunna tro på kärleken igen,
eller kommer du föralltid bara vara min vän.
Jag undrara hur de var ifall de blivit du och jag.
Jag skulle hålla om dej, aldrig släppa mitt tag,
behandla dej som pojken du förtjänar att vara.
Jag har en kärlek till dej, som inte är besvarad.
Jag tänker hela tiden på drömmen om oss två,
vi åket till ett land där ingen kan se på.
Vi skrattar och lekar och har de underbart,
där solen lyser hela tiden och himmelen är klar.
Vill du följa med på resan med mej,
för då åker vi direkt, vill bara dela den me dej.

Försöker att kontrollera min smärta, försöker att va glad, men de känns i mitt hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet tagit slut, hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mej ur.

De va som en saga, för bra för att va sann.
Ville se dej i ögonen och hålla i din hand,
känna dina armar och smeka ditt hår,
kanske svårt att ta åt sej men jag hoppas att du förstår.
Jag skulle göra allt för dej, för att få dej må bra,
för att få se dej att le, skratta och vara glad.
Att ha din kropp emot min, i en underbar kram,
betyder mer än du anar, tänke rpå dej varja dag.
Just när jag va glad och jag höll på bli kär,
så blev allting bara fel och du vet vem du är.
De är ingens fel att de blev som de blev,
speciellt inte ditt, men mitt hjärta bara sved.
Dags att lämna plats åt någon annan som gillar dej,
den andra flickan som betyder mycke mer än mej.
Dags att gå vidare, men jag är juh ganska ung,
men glöm inte bort att du är bara min kung.

Försöker att kontrollera min smärta, försöker att va glad, men de känns i mit hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet tagit slut, hur ska jag veta vilken väg jug ska ta mej ur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0