Tuperat hår och en knasig tjej xD

Idag har jag haft hur tråkigt som helst men jag va road och tuperade mitt hår xD
Är alltid lika road xD Mitt håt vart hur kort som helst (a)


Och när jag skulle kamma ut de så va de inte lika kuul,
 jag är inte håröm men de tog hur ont som helst :(
Men jag skrattade ändå :]
Bara för att jag är knasig och anorlunda men jag trivs med de.
Då är jag inte som dom andra :]
Va dej själv, dom andra finns juh redan.
Men när jag hade kammat ut de vart håret typ jätteluftigt :]
Va faktiskt ganska snyggt.
Kanske inte på mej men :]


Vet inte om ní ser de ? :]
aja måste gå nu, pussheej ;*


Kommentarer
Postat av: william=)<3

hihihi<3:) hade di kul?:P<3

2009-10-25 @ 20:05:33
URL: http://latsmurfen.blogg.se/
Postat av: Mikaela Pettersson =)

William: eh joo, men kan liksom säga så :P<3

2009-10-26 @ 11:16:44
URL: http://latsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0