Stockholm :$<3

Jag tänkte bara lägga ut lite bilder från när jag va i Stockholm :$












De är en resturang i "båten" eller vad man nu ska säga att d eär :$


Dragons gate låg inte inne i stockholm, men jag trot vi körde förbi där när 
vi skulle till KungensKurva.
________________________________________________________
 
Nu kommer några bilder från Stockholm :$


















De va bilderna jag tog när vi va i Stockholm :$ jag älskar att fotografera 
även om dom inte blev så fina men :$
Dom bilderna som kommer nu tog Melinda, Mamma och Pappa.




De va alla bilder, eller vi har fler men vi har inte lagt in dom på datorn :$
Dom vart typ sura på mej för att jag hade kameran i princip 24/7 :$


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0