Sandöbron.

Vid klockan två idag ska jag och Emelie åka lastbil me pappa till Sandöbron, de ska väl bli kul. Jag har juh dom som smsar me jag så. Idag har jag inte ätit nått, vetefan vf. Men iaf, jag for till stan me pappa fast bara för musikens skull :$ älskar juh musiik ! De finns faan inget bättre, elr joo, mina bästisar såklart då :$ Nån mer än jag som längtar till paan ? Ska vara me Jonas, Emeliiii och Linus där, de kommer bli hur kuul som helst !! Asså guud vad jag längtar, jag kmr typ dö innan paan xD Näe de kmr jag inte, men jag kmr längta som faan :$ Jag har haft typ ett världskrig me en person och nu orkar jag inte bry mej om han längre, alla vet typ vem de är för han har alltid sårat mej på ett eller annat sätt, men palla bry sej nu. Jag har mina äkta vänner och de är dom jag kommer bry mej om nu. Visst, jag är ett misstag men so what ? Jag har mina vänner, och mina två bästa vänner så jag klarar mje fint, specielt nu utan dej ! Förut hittade jag aldrig rät ord att säga till dej, och varje gång jag sa nått som lät rätt så kändes de fel. Men nu hittade jag rätt ord och allt känns så jävla rätt, "dra åt helvete" !
Jag smsar me Emelie nu och sa att vi far till stan kring ett så hon måste typ fara hem och packa och en massa sånt. Men nu orkar jag inte skriva nå mer, förutom....SMSA ME JAAAG (a) >0722040027<

 Älskar JonasJohansson och EmelieDanielsson, bästa vänner ;*<3


Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: varför inte ?! :o

2009-10-02 @ 15:04:28
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: jooo:O<3

2009-10-02 @ 15:55:05
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/
Postat av: Natalie

svar: sök på google på Audrey Kitching (bilder), ska färga håret vitt, rosa å svart :) hon är min förebild

2009-10-03 @ 14:12:18
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: jag ska härmas på dej hihi,

jag tänker inte ta bort den(A)<3

2009-10-04 @ 14:18:03
URL: http://sprattsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0