Paan igår :)

Igår va de paan och jag va där med Emelie, Jonas, Linus och Hampus, inte för att jag sa ngt till han.. :]
Bara för att jag e blyg xD Men nu fick jag iallafall träffa Linus och Jonas :) Dom är grymt shysta! (stavning?)
Först vågade jag typ inte säga något till nån av dom, men de vart bättre efter ett tag och dom försökte skrämma jag och Emelie hela tiden typ xD Och jag måste erkänna att ibland lyckades dom ganska bra, men inte alltid.
Tur som faan säger jag bara, annars skulle jag väl få mardömmar eller nått  i den stilen xD
Tiden gick så fort igår, helt plötsligt va klockan halv tolv :(
Men nu ska jag berätta avd vi gjorde allt mest, när vi kom in och hade hängt av oss kläderna (utekläderna xP)
så gick vi in till "tivolit" eller vad man nu säger xP Dåstod jag och Emelie och pratade och dom andra i en annan ring,
vågade ju faan inte säga ngt :] men sen gick vi ner till disco rummet men då vågade inte jag och Emelie dansa, (jag kan inte dansa så då blir de ju faan pinsamt xP) och Emelie ville typ inte ens gå ut på dansgovet :] Och tror ni inte hon sa till Jonas att få ut mej på dansgolvet ?! Han bar faan ut mej, vänta du bara Emelie, vem vet jag gör i hämnd mot dej :] Men iaf sen hoppade vi hoppborg, fast de gjorde vi typ 3 eller 4 ggr men ändå, och nån gång råkade jag ramla på Jnas, de va faan världens tabbe xD Men han skratta då som tur va. Bara en ällmän fråga nu, tycker ni jag är konstig som inte tycker om coola ? :] men iaf, efter de så gick vi ner till discoummet igen och sen gick vi upp och sen ner, x] sen så va paan slut ju :( *snyft* men vi stod ute och pratade ett tag sen så blev dom tvungen att fara :( jag började fundera vart mamma va och då hade hon ju faan somna hemma så vi fick vänta på henne i typ 30 min extra xD<3
Men sen kom hon och hämta oss, och när jag kom hem så deckade jag typ direkt konstigt nog :S men jag vart jätteyr och kunde typ inte stå, de va läskigt men jävligt kuul samtidigt :] Sen så har jag inte så mycke mer att berätta :)
Pussheej =)<3


Kommentarer
Postat av: emeliiii

HAHA dt var ju skitkul. &jag fick ju marddrömmar men inte riktigt om det xD

&nej du är in konstig som inte tycker om coola, haha dt gör inte jag heller:$

å jag fick ingen kram av Jonas höhö.

PUSS<3

2009-10-31 @ 13:01:53
URL: http://sprattsmurfen.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haahha jag med, vi måste vara med dom snart.

det ägde<3

2009-10-31 @ 13:05:22
URL: http://sprattsmurfen.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: hahah xD

2009-10-31 @ 13:07:05
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/
Postat av: DialaAmeliaSaleh

Sv: Tack för din röst:))



Händer något kul kv?:D

2009-10-31 @ 16:48:28
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0