orka ?!

Har ni varit med om att man inte får skaffa nya vänner för att man har en bästis ? Jag vet hur de är, jag får faan inte skaffa nya vänner :S jag har pratat med mina andra kompisar om de och dom säger att jag ska leva mitt eget liv och då tänker jag göra de också, jag kommer inte bry mej om vad du säger nu okeej ? om jag vil ha fler vänner så låt mej skaffa fler då ! Bara för att du kanske inte har så många att vara med så låt de inte gå ut över mej, jag vill kanske vara med andra än bara dej. Och du överdriver jämnt och då blir de så jobbigt att lyssna på dej, bara för att jag är sur så säger du jämnt "så du vill inte vara vän med mej, jag fattar" eller om jag är trött säger du "du vill att jag ska fara" men de är väl fan klart att jag blir trött om du håller på att säga så hela jävla fucking tiden ?!!!! Jag orkar inte bry mej längre, fattar du ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0