Ojah

Du tycker de ska bli skönt att slippa mej, tror du inte att de ska bli skönt för mej att slippa dej då ? xD Ojah, att de kommer ! Du retar mej för ingenting, du säger att jag tar dina vänner, men förlåt så jävla fycke om jag försöker leva mitt liv och skaffa vänner ! Du kan faan inte ha varenda människa för dej själv ! De du sa om min bästis igår, asså fyfaan ! Hur jävla taskig kan man bli !! Han har faan hjälpt mej hur jävla mycke som helst till skillnad från dej ! Du kan faan inte säga så om nån sån underbar person fattar du väl !! Han försöker juh hjälpa ej ! Fattar du inte de ?! Nu orkar jag faan inte bry mej om dej, jag slipper ändå se dej när du har bytt skola ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0