Klumpigheter xP

Asså ni ska se hur min jävla tå ser ut :] Den är blå lila som jag visste att den skulle vara men ändå, och den tar ont. Vill bara hugga av den just nu fast då blir de bara värre.
Btw, jag och Emma diskuterar om jag är klumpig eller inte xP.
Hon säger att jag inte är de men jag vet att jag är de. Så om ni håller med mej så komentera!
Nu ska jag berätta klumpiga saker som jag har gjort.

*Ramlat ner för trappen för att jag inte orkade gå.
*Tappat en kniv som va jävligt vass på foten.
*Sprungit på hal is och ramlat och frågat hur jag kunnat ramla på asfalt fast de va is.
*Tagit på mej en tröja so mde stod något på och kolalt mej i spegeln och sagt "Ånej! den är spegelvänd!"
*Sprungit rätt in i pappa och flög typ 3 meter bakåt.
*Pratat i telefon och frågat vars min tele va.
*Somnat i skolan.
*Ramlat ur sängen utan anledning.
 
Aja jag behöver inte säga mer :] Ni fattar vad jag menar (a)


Kommentarer
Postat av: Emma

okej då du är ganska klumpig:]

Ofta du har sagt "åhnej den är spegelvänd" :O hhihi det har jag åxå sagt:]

2009-10-31 @ 10:37:59
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0